What a wonderful day

Igår var det en riktigt trevlig dag, vaknade upp i en varm famn,
drog ner på stan vid halv två för att luncha med Bella :D
Hon skulle till sjukgymnasten och jag somnade i väntrummet ^^
Sedan gick vi till Kvarnen, köpte lite saker till denna dag,
Vi köpte också ett paket Ice Age glass :O En riktigt rolig kombination med smaker kan jag säga xD Men den var riktigt god, och den släckte törsten :D
Sen bar det av hem till mig, skulle laga lite mat,
och så ringade vi in saker som vi vill ha i lägenheten x)
Iallafall, det bar av till Bella, vi bakade och kollade vad popcorna såg ut som,
jag hittade ett sjungande får som puttade på en sten xD
Well well, sen kom Gurra och vi tittade på Beck! :)
Vid tolv var vi utanför mig och försökte få bort en död igelkotte från vägen..
Usch kan jag säga! Riktigt äckligt, men bättre det än att den blir mosad! :O

Well well, vad händer idag då.
Jo ska träffa Bella och fara ut till mormor och morfar och steka hela dagen :D 
Så jag finns på mobilen om det är någe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback