I need to make a move.

And I'm back again.
Som om någon skulle bry sig om det egentligen xD
Men men.. helgen har varit mys =)
Gårdagen bestod nästan bara av film, och en sväng till ica nära.
Köpte ungefär ett kilo godis där som jag syster och Gunilla delade på...
Det var mums men sååå tjockt :O Trodde jag skulle spy där ett tag! ^.-

Idag har det bara varit slappt. Har inte kunnat koncentrerat mig på kemin MEN har börjat gjort det nu så ska läsa allt innan jag lägger mig ikväll =) Det är ju prov på onsdag, och det är en hel del att kunna, så jag borde ha börjat att plugga lite tidigare, men jag får skylla mig själv om fastnade framför TV:n.. Men om man vill få bra betyg får man kämpa för det och därför får det INTE bli några fler TV eller data sittanden nu..
Så godnatt med er gott folk så hörs vi imorgon!

*smack*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback