Everybody get up!

Usch usch usch, jag är verkligen usel på att uppdatera nu mera :O
Ska faktiskt förbättra mig! Men har vari mycket plugg denna vecka.
Hade nationella igår och idag. och irmogon har jag läxa i svenska och engelska,
så dom ska jag göra idag..
Blir alltså inte så mycket uppdatering idag heller. Men lite iallafall! :)

Iallafall, skolan idag har varit väldigt lugn :)
Och på tisdag nästan vecka har vi nationella i två timmar,
och vad händer sen då? Jo vi slutar :D
Två timmar matte och sedan slutar man för dagen :D
Är det inte bäst eller? ;)

Iallafall, imorgon tror jag det blir coffee house, eller har jag fel?
Hoppas på att jag har rätt iallafall ^.-

Men nej, nu ska jag plugga lite, sen får jag se vad som händer! :)
Puss

Kommentarer
Postat av: bella

jag vet jag försöker verkligen att inte stressa sönder totalt. så coffehouse blir en bra paus! :) <333

2009-05-13 @ 19:38:09
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/
Postat av: bella

sv: ja det gör vi :D <333

2009-05-13 @ 23:43:56
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback