Everyone needs a friend

Denna dag har varit såååå otroligt skön :D
Två timmars prov i skolan och sedan slutade jag ;)
Jag drog till Linden för att snacka med Hampus!
Träffade också Fredrik och Keso där :) Var ett tag sedan alltså!
Skärpning med det tycker jag! Får ses lite oftare tycker jag.

Iallafall vad händer idag då, jo vid två, som hon faktiskt är snart ska jag hjälpa till med skolarbete igen! Får se hur det blir denna gång. Hoppas det blir någe bra iallafall! :)
Sedan har jag ingen aning, ska väl ägna mig åt mitt eget skolarbete kanske?
Mjo det verkar faktiskt vara en ganska så smart idé!

Kommentarer
Postat av: Hampus

Det var trevligt att träffa dig :=)

2009-05-19 @ 17:57:47
URL: http://priceoflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback