Please forgive me

Haha verkligen ett uselt inlägg förut, men jag hade en aning bråttom så jag slängde bara upp det ^.- Men som sagt så var det ölbrännboll mellan Mp1+Mp3 mot Nv3.

Meen, jag åkte till inferno förut, det var någon konsert där, så det var skoj att lyssna på. Och alla var sjukt bra! :) Tummen upp!
Och sen ska ni veta att Hampus är en väldigt dålig förlorare, och jag är bäst på att vinna ;) hahaha, jag slog honom tom i biljard som jag ALDRIG spelar ^.-

Aja, imrogon kommer jag INTE sitta vid datorn, för då ska jag plugga som fan!
Men hoppas iallafall ni haft en fin dag :)
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag var bara snäll så du inte skulle bli ledsen om du

förlora;)

2009-05-26 @ 22:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback