She's only happy when she's dancin'

Usch , är verkligen usel på att uppdatera. Och inte kommer det bli mycket uppdatering i helgen heller, eftersom att jag ska till pappa..

Aja, igår hade jag ju spanska nationella, jag har ingen aning om hur det gick, men hoppas iallafall på att jag blir godkänd!
Sen så pluggade jag hela dagen igår, så jag hade prov i teori nu på morgonen,
och det gick finfint :) Kommer nog inte få full pott som jag fick sist, men näst intill kanske (a)

Hmm nu är det fredag iallafall, och Hampus kommer snart hit för att göra mig sällskap.
Vet inte om jag har fått det om bakfoten, men jag tror jag kanske skulle träffa Bella ikväll.
Jag tror vi pratade om det på Coffee House, men jag är icke säker :O

Imorgon dårå, ska jag till inferno och lyssna och ta kort på band :)
Och annars har jag ingen aning om vad jag sak göra i helgen x) Dom här nere har sagt att det ska bli fint väder iallafall, men undrar om dom där uppe tänker ge oss det! :O ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback