I don't know

Yes, nu har ännu en helg gått förbi.
I fredags var jag hos Hampus, det blev att mysa lite med sacra och ta en promenad i det fins vädret! :) I lördags gjorde jag ingenting förens på kvällen då det blev en promenad med Cissi och Erica. Det blev att ta kort på kor, skuggor och känslor som faktiskt var anledningen till varför vi gick ut! ^^
Idag träffade jag Hampus också. Vi var nere vid Duvebadet hela dagen, fotade, hade vattenkrig och snackade en hel del.. Riktigt trevligt faktiskt :) Och vet ni vad... Jo han puttade i mig i vattnet :O Det var rena turen att det bara nåde till mina knän! xD haha

Nu sitter jag iallafall hos mamma, lyssnar på musik och bara tar det lugnt. Är jätte varm om kinderna så tror nästan jag har bärnt mig en aning :O Men men, såhär har min helg sett ut iallafall, och här under kommer lite bilder från den! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback