Varför!?

Jag ska börja med att säga att promenaden igår var väldigt lyckad,
solnedgången var jätte fin och jag fick en hel del bilder också :)
MEN, internet paja igår kväll så kunde inte ladda upp några av resultaten.
För övrigt är internet paj nu också. Sitter alltiså på en annan dator nu, så jag kommer vara väldigt dålig på att uppdatera nu när internet är väck... Bara så att ni vet! Och bilder kommer komma så fort vi får igång det igen... (Har ingen aningn om vad som har hänt!)

I skolan dårå, jah det har faktiskt varit ganska så skoj :D
Speciellt på idrotten då vi körde Brännboll eller "bredband" som våran lärare sa ;)
Mitt lag vann, woohoooo ^^ Men det hade inte spelat så stor roll vem vinnaren var,
jag hade jätte kul iallafall! :D Så tummen upp för det tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback