Vi börjar närma oss

Nu är denna helg också över!
Och vädret kan man verkligen inte klaga på, så underbart skönt :D
Idag är ju också mors dag, har inte uppvaktat mamma eftersom att vi var hos pappa i helgen, kommer inte göra det idag heller.. För vi ska skjuta upp det till någon annan dag i veckan :)

Helgen då, i fredags, hundvakt till Glenn som jag redan sagt.
I lördags, dvs igår.. Så var jag på inferno med folk, sedan var jag bara hemma.
Och idag åkte vi ut till Gunillas mamma på landet, åt och hade det skönt i solen! :)
Och nu sitter jag här, helt slut i kroppen efter denna dag.


Jah, helgen har varit helt okej helt enkelt :)
Och det är bara tolv dagar kvar till SOMMARLOOOOV! :D


LITE bilder från helgen!


Lite suddig, men detta är iallafall Glenn! :)




Som sagt LITE bilder, ;)

Kommentarer
Postat av: bella

hej gumman.förlåt för att jag inte hörde av mig i lördags men jag kom hem halv tio och var så sjukt trött att jag somnade. ska vi ses i veckan o bara ta en chai latte? saknar dig :( <3333

2009-06-01 @ 20:15:56
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/
Postat av: bella

det skulle vi kunna göra. men jag ska vara hos sjukgymnasten vid 15.30 så isf blir det senare än vanligt. jag vet ju inte när jag är klar där. och du slutar ju då typ? <333 :*

2009-06-01 @ 20:44:20
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback