Walking with a ghost

Ojojoj, idag är sista skoldagen denna vecka, och skolan har redan gått förbi! :D
Först blev det brandövning, kom in och sedan började det igen :S Men ingen brydde sig xD Aja, lite skoj ifall det skulle ha varit sant andra,, tredje eller FJÄRDE gången ^.-
Aja,. idrotten var hel konstig :O Vi gjorde elefanten? Tänker inte förklara vad det är, för jag fattar knappt själv vad vi gjorde... Men men, sen blev det fotboll, och det var sjukt kul, speciellt att springa in i Sara ;) 

Men vad händer idag då. Nja inte mycket alls, ska nog sova en stund! Är sjukt trött :O
Men ikväll då? Hmm någon som vill hitta på någe? :)

Kommentarer
Postat av: bella

jag vill att vi ska träffas innan jag åker till helsingborg! <333333

2009-05-20 @ 16:27:54
URL: http://isabellebjorkhage.blogg.se/
Postat av: sara

ah..du har du hittat min mjälte än! börjar sakna den lixom :/ hör av dig om du hittar den okej..hahaha xD x)<3

2009-05-21 @ 15:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback