Mysigare än mysigast

Uppdateringen är väl inte den bästa, men ska slänga in ett inlägg om helgen nu innan skolan tänkte jag.. Hmm, först och främst kan jag säga att det var en hel mysig helg, på fredagen åkte jag till Patrik, vi gjorde inte allt för mycket. På lördagen så åkte vi och handla, fixade hemmagjorda piroger till middag och på kvällen blev det ost, kex, vindruvor, morötter och dipp! Hur gott och mysigt som helst! ^.- Måste vi göra flera gånger :)

söndagen städade vi lite. och på eftermiddagen följde Patrik äntligen med mig ut på en promenad :D Riktigt fint väder var det och vi gick en liten mysig stig som fanns nästan precis över vägen där Patrik bor :) Hur som vi var ute ca en timme och när vi kom tillbaka var det nästan dags för fotboll. Då kom Rickard och Patriks mormor förbi för att titta. Vi bjussa på piroger och när matchen var slut (AIK vann som ni säkert vet) så började vi dra oss hem till mig :) Tittade på ensam mamma söker som började klockan åtta och sedan blev det sängen :) Myspys! :*
Men nu hinner jag inte skriva mer, ska börja fixa mig till skolan! Men helgen var iallafall helmysig! :) Så det måste vi göra om Patrik! <3


Kommentarer
Postat av: Maria Malm

Hej tjejen! Kan man få receptet på hemmagjorda piroger?? Kram Mia.

2009-11-07 @ 18:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback