Utan mobil, hur ska det gå?

Först och främst måste jag få be att tala om att jag inte är nåbar på min mobil pga en försenad räkning eller någe sånt. Bara så att ni vet varför jag kanske inte svarar på sms eller fall ni ringer.

Hur som, igår var det ju matteprov på logaritmer och derivata! Alltså, jag är nog inte ensam om att tycka att provet var svårt :O Men jag hoppas att det gick hyfsat i alla fall.

Igår försvann hösten helt också! Kan någon gissa hur? Jo det vräckte ner snö :O Och visst jag gillar snön, men jag tycker verkligen inte om när det snöar! Hur som så snöar det fortfarande, och jah, snön har ju förmågan att komma ganska så tidigt men sen så försvinner den till jul, så vi får la hoppas att den är kvar hela vägen detta år! :) Men nej nu ska jag faktiskt fixa det sista innan jag åker till skolan, så ha en bra dag allesammans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback