Lite uppdatering

Inte så mycket uppdatering på sista tiden, ledsen för det, men har faktiskt haft annat för mig. T.ex. varit hos min finaste, firat Simon som fyllde 7 i lördags, och i söndags var det fotboll (Norrköping mot Jönköping). Det var riktigt kul att titta på en match i en arena, var mycket mer folk och det var mer spänning när det kom målchanser osv. Jag tog en del kort, MEN precis framför oss fanns det ett nät som sabbade nästan alla bilder vilket jag tyckte var lite surt! Men men, ni klarar er nog utan fotbolls bilder ;) Hur som helst var helgen riktigt mysig! :)

Idag har det hänt en hel del också :O Det började med att jag orsakade en bilkrock :O DET VAR INTE MED MENINGEN! Men iallafall skedde det en krock.
Sedan bar det av till skolan, hade en lektion och åkte sedan till mammas jobb där jag fixade ögonbrynen och ögonfransarna :) Så tack till Helen som fixade det, blev riktigt nöjd kan jag säga :) Sedan blev det matte lektion och Fotografisk bild. Höll på att sätta eld på en bänk ^^ Men som tur var så var bänken fuktig, så det blev ingen skadda skedd! haha.

När jag kom hem blev det en cykel tur till ö&b området med min syster, hände inte någon olycka då, och tur var väl det ;) Senare kom Sonny och Keso hit, så det blev till att umgås lite med dom och min syster. Får la bli någon mer gång tycker jag! :)

Nej men nu ska jag faktiskt kolla vidare på Grannfejden, det är ju männsikor från Baggetorp denna gång, vilket är ganska så kul eftersom att det ligger skapligt nära Katrineholm! ^^

Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha lyckad dag ;) Hur lyckades du orsaka en olycka? ;)

2009-10-20 @ 15:37:07
Postat av: sara

Svar Mikaela:

Jadu säg det. En bil skulle stanna för mig när jag skulle cykla över vägen. Och bilen som var bakom den bilen körde rätt in i den bilen som stannade bara för att den som satt i den andra bilen tittade på mig och inte bilen framför. >.< Förstår du ;)

2009-10-20 @ 16:50:03
URL: http://saradahlfors.blogg.se/
Postat av: Mikaela

aa jag fattar ;) hade velat sett det :p

hehe

2009-10-21 @ 12:55:47
Postat av: sara

Svar Mikaela:

Haha tack för den xD

2009-10-22 @ 11:23:07
URL: http://saradahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback