Rubrik

Hola amigos. Har ni sovit gott? :)
Det har i alla fall jag, även fast Patrik ringde och väckte mig vid klockan sex när jag har sovmorgon till tjugo över nio idag ;) Men varför klaga, jag somnade ju om hur fort som helst ändå ^^

Vad händer idag då? Jo skola såklart, och på biologin blir det redovisning. Annars är det väl inget speciellt. Efter skolan kanske jag åker till Norrköping, om mamma och Cissi fortfarande är hemma. Cissi ska träna rondellkörning, och sedan ska vi till Maxi för att kolla jacka. Får la se om jag köper den jag har tittat på eller om jag letar vidare.

Nej nu ska jag göra något ovanligt och fixa frukost ^^ Så ha en bra dag gott folk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback