I know that you know what I know

Idag blev det en fika på stan med Bella och Linnea, lika mys som alltid, och idag var också chai latten extra god ;) Vi cyklade till Shell/7eleven för att pumpa hjulen på cyklarna. Det blev att stå på nästan alla fyra och fixa både mina och Bellas ^^ Och när jag ska börja cykla iväg så märker jag att mitt bakhjul ännu en gång har blivit snett. Hur det har gått till vet jag ej! Men morfar var väldigt snäll som kom in redan denna kväll för att fixa det, så nu går min cykel galant igen! :D Och som tack bjöd vi honom på våfflor, MUMMA!

Jah det är väl på ett ungefär som min dag har sett ut efter skoltid. Och just nu väntar jag på min sötnos som ska komma och hålla om mig inatt <3 Så jag ska väl fixa mig inför natten så att jag slipper det sen. Alltså blir detta mitt sista inlägg för dagen, mitt första också kanske? Eh jag vet inte, är för trött för att minnas ^^

natti natti allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback