It's the ugly truth


Igår var det bio som sagt, och det blev att kolla på The Ugly Truth! Den var helt okej faktiskt, väldigt rolig ibland och ibland var den lite sådär, men i helheten tycker jag att den var bra! :) Helt klart värd att se!

Idag dårå, jah som jag har gjort varje helg så vaknade jag vid sju! Förstår fortfarande inte varför! Men jag somnade om och vaknade vid halv elva xD Tacos till frukost och sedan åkte jag och Patrik till Maxi för att jag ville shoppa lite (a) Håller på att leta efter ett par snygga och ljus jeans! Men det finns fan ingen stans :O Eller så är det bara jag som inte hittar dom! Hur som helst, Patrik handlade mer än mig även fast han inte skulle köpa någonting ;) haha, lurade på honom en tröja som kanske inte riktigt är hans stil, men jag tyckte han var riktigt fin i den, och det tyckte han med efter ett tag! *stolt*

Men nej, nu ska jag packa och åka till pappa, blir att börja plugga där direkt! Har ju prov på måndag i fysik!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback