Tummen upp eller tummen ner?

Jah då sitter man hemma hos Patrik igen! :)
Händer nog inte så mycket ikväll, troligtvis någon film eller någe! Är ganska så trött efter att ha gått upp ganska så tidigt i mårse för att färga håret och sedan åka iväg till Norrköping med mamma. Hon skulle nämligen kolla dator, men det första hon köpta var tre par skor >.< Hur som vet jag inte riktigt om hon hittade någon dator eftersom att Patrik kom och hämtade upp mig innan hon var klar! Men men jag märker väl det när jag kommer hem på söndag eller någe. Men jag ska göra sällskap med Patrik ute i vardagsrummet nu, men först ska jag slänga upp lite bilder från färgningen. :)

Syns inte så stor skillnad kanske, men jag satte i alla fall i en mångd mörkbruna slinor med lite rött i. Vet inte om ni ser det men det var så det blev, och det är så det är! Jag tycker i alla fall att det syns mer i verkligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback