Visste du att...

... jag haft glasögon sen jag var tre år?
... jag i sjuan började med linser och inte använt glasögon sedan dess? (går i andra ring nu)
... jag är mörkrädd?
... jag ville bli veterinär när jag var liten?
... min dröm som veterinär sprack pga att jag är pälsdjursallergiker?
... jag är blyg?
... jag blir glad när jag gör någon annan glad?
... jag har separerade föräldrar?
... jag blir hur lätt irriterad som helst när jag har haft motvind när jag ska hem från skolan? (haha)
... jag har en väldigt konstig humor?
... jag helt plötsligt i en konversation kan börja prata om någonting helt annat?
... jag bryr mig mer om andra än mig själv?
... jag inte kommer på något mer att skriva nu?
... detta inlägg är slut nu? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback