Butterfly fly away

Jah, sista lektionen idag var inställd så vi slutade halv ett! Lite typiskt eftersom att jag behövde ha historia =/ Men men, det får bli imorgon istället...

Om ca en timme så ska jag till tandläkaren bara för att bästa Jonsson fixade en tid till mig när hon var där igår ^.- lite kul och väldigt snällt :)

Vad händer annars då. Jo som jag sa igår.. Eller var det kanske i mårse? Hmm... Sak samma, jag ska plugga iallafall, försöka få fram någonting mer i historian, annars så blir det biologi som ska göras. Lika bra att få det gjort tycker jag :) Så jag slipper lite i helgen! :D

För övrigt måste man ju informera om att vädret är strålande idag! :O Känns nästan som sommar! Hur skönt som helst och man vill bara ut :) Men det har man icke tid för, så det får bli en liten lagom kort promenad till tandläkaren sen, haha. Dagens motion 200 meter ;)

Ett halvår gammal bild som har ett underbart minne bakom sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback