Let's put a smile on that face

Ojojoj, denna morgon har varit riktigt seg! Var sjukt trött när jag vaknade, men efter en dusch så blev jag i alla fall lite piggare!

Hmm... Vad kan hända idag då? Något ovanligt? Nej! Alltså blir det plugg hela dagen.. Har nämligen prov i matte imrogon + en muntlig redovisning i historian. Usch, tycker verkligen inte om muntliga redovisningar, blir sjukt nervös och börjar snacka jätte fort. Men nu ska man ju kunna allt utantill, så jag kommer ju tappa bort mig totalt :O Nej jag tycker verkligen inte om detta!

Men men, ska kanske äta lite frukost nu, eller så gör jag väl lite annat, typ läsa lite historia så att jag kan det till imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback