Hur dum får man va

Just nu hatar jag verkligen mig själv! Känner mig sjukt dum, trodde jag hade allt under kontroll denna morgon! Men icke då! Jag skulle ta tåget halv tio som skulle gå mot Norrköping. Men när jag kommer till tågstationen och ska köpa min biljett i automaten så ser jag att jag har kollat helt fel tider! Tåget gick klockan nio och skulle vara FRAMME halv tio! Och nästa tåg går klockan 11, så nu är Patrik hur gullig som helst och hämtar mig!

Hur som helst jag ska kila till ica nu. Ha en bra dag gott folk!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

hahahaha, sen glömmer du mobilen också! x) Tjejen har koll ;)

2009-09-26 @ 23:07:13
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback