Make it real

Förlåt för dålig uppdatering, men vårat internet har haft sin egen vilja och har inte velat fungera! + att jag har gjort annat.
I fredags pluggade jag en aning innan Patrik kom, då blev det till att laga plankstek :) Och resten av kvällen var det bara mys! :)



Igår, alltså i lördags, kollade vi på "män som hatar kvinnor" precis när vi vaknade, sedan blev det lite pluggande och på eftermiddagen åkte vi och handlade lite till kvällen då vi skulle basta :) Mys var det och vi kom upp i som mest 92 grader! Kunde knappt andas där inne ^^

Och idag dårå. jah inte så mycket har hänt hittills, men ska plugga lite sen.. Men nu ska jag kramas med pojken min, så ha en bra dag :) ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback