Ta vara på livet, det går inte i repris

Prov och redovisning på samma dag. Och jag har verkligen ingen aning om hur det gick på provet, men redovisningen gick som jag hade förväntat mig! Jag kunde hela texten när jag vaknade på morgonen, men när vi väl skulle redovisa glömde jag bort vart enda ord! Som jag har sagt tidigare, och tänker säga det igen! JAG HATAR MUNTLIGA REDOVISNINGAR!

Idag annars har varit slapp.. Kom hem och satte igång en film, Last holieday hette den och var hur bra som helst! Så jag kan lugnt rekommenadera den till dig som inte har sett den!
Denna kväll blev det också tacos ätande och tv tittande. Och även fast klockan endast är halv tio på en fredag kväll så tänker jag faktiskt gå och lägga mig efter detta inlägg! Som drar sig mot sitt slut, så natti natti alla glada människor, och självklart som mindre glada också ;) ^.-


Jag tycker i alla fall att himlen är som finast vid soluppgången och solnedgången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback