Så det kan bli

Jah då har man sovmorgon till halv tolv då ;) Men ändå fick jag gå upp klockan fem i mårse och göra en macka till sötnosen som skulle iväg och jobba! Men jag somnade om iallafall, men vaknade klockan sju då mamma kom in och väckte mig för att säga vad klockan var. (Jag hade inte sagt att jag hade sovmorgon idag) Och efter det så kunde jag inte sova längre! Vilken onödig sovmorgon med andra ord!

Hur som helst så ska jag ta vara på denna sovmorgon, jag har redan städat mitt rum, eller ah jag har lagt in alla kläder i lådorna! Och nu återstår lite pluggande ^.-
Men först ska jag göra lite fukost! :)



the breakfast


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mmm jag är smörgåsfreak!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback