Ta vara på pauserna här i livet - dom behövs!

Yes yes yes! Internet funkar igen, och jag hoppas att det kommer försvinna på ett bra tag! Inte för att jag behöver internet denna vecka eftersom att jag ska sitta framför läxböckerna hela dagarna!

Helgen har varit hur mysig som helst i alla fall :) Och jag mitt nöt har vaknat runt sju varje morgon ^^ Fattar verkligen inte hur jag kan göra det! :O

Hur som helst, det var tankar om att fika på coffee house både förra veckan och veckan innan det. Men det har ännu inte blivit av. Förhoppningsvis blir det kanske denna vecka! Var länge sedan vi sågs nu! :O

Men nej, nu ska jag göra lite nytta på denna sovmorgon som jag har till halv tio ;) Så tjingeling till datorn och så säger vi hej till läxböckerna ^^

Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR;



Tack för din röst så det blir enklare att välja för mig :) Hoppas att din dag blir bra!

Mvh /Janina

2009-09-14 @ 09:49:54
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback