Den som skrattar bäst, skrattar sist

Jag kanske inte har nämnt det, igår var det innebandy turnering mellan min familj och familjen Björkhage. Det blev oavgjort och det var sjukt kul! Efter matchen blev det pizza och Shell-kladdkaka hos Bella! Så var väl hemma vid halv ett eller någe sånt.

Och idag blir det shopping med Bellsan! Det var länge sedan jag shoppade, och det var länge sedan jag hittade på någonting med henne, så det kommer bli toppen! Förutom att vädret är så in åt h*****e piss! Hur f*n kan det snöa nu? Det är ju ffs påsk! Då ska det vara sol, men nej nej, här kommer snön igen! Jag har med andra ord tröttnat på snön, tycker att snön borde ha varit borta för länge sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback