Ett och ett halvt år sedan.

Det var ett tag sedan jag skrev, men det är på grund av att jag har min Rasmus här och för att jag har haft en hel del plugg, så har inte velat slösa bort min lediga tid på att blogga om man säger så.

Men idag hade jag tänkt skriva då det faktiskt är exakt ett och ett halvt år sedan som jag och Rasmus började prata. Det var alltså ettoch ett halvt år sedan som han hittade mig på bilddagboken och addade mig. Minns fortfarande den dagen eller snarare kvällen. Föll för hans charm på direkten och sen dess har det hållt i. Och den 22 juni 2010 så träffades vi för första gången och den 9:de juli blev vi tillsammans, så i torsdags firade vi 5 månader! <3


En bild tagen vid halv två på natten första gången vi snackade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback