Dåligt, bra, sämst, BÄST!

Vet ni vad, det är ingen vanlig dag idag. Vet ni varför?
Jo, första dagen på sportlovet! Iiiiihhiiiiii! :D
Man kan ju inte säga att den började så bra i mårse, fick rusha till skolan så mina vader tog stryck som fan! Men på idrotten vände det, mattruggby! Uuuh, längtar till sista lektionen som jag vet inte vad! Då blir det att spela ute och slänga sig i snön! :D Uuuh, snacka om att jag kommer ha kul!
Efter idrotten väntade det jobbiga matte provet, som troligtvis gick åt helvete! Men då gör man en MF, "Det gick dåligt på provet!", och så tänker man "Okej!", sen lägger man det åt sidan!

Ikväll dårå, det blir att träffa flickorna, basta lite och sen kanske vi tar oss ut också! :) Beror helt på ifall det finns någonstans att gå. Men innan det så blir det så blir det att bara ta det lugnt och vara i mina egna tankar ett tag. Kanske städa lite? Ni tycker säkert att jag är konstigt, men jag tycker att det är skönt att städa! Musik på högsta volym och sedan bara kör järnet! Riktigt härligt, man blir glad och man får ett rent rum på köpet! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback