Som man bäddar får man ligga.

Kvällen igår var helt ok! :) Kör kvällen lite kortfattad i alla fall. Pizza, bastu, fix&trix, mycket sladdade, dans, snack, karatemoves, badkar, soppkvast, panik, snö upp till knäna, gratisfylla (hade inte tänkt dricka överhuvudtaget fasktiskt! Och jag frågade inte efter någonting heller, så jag vet inte hur det blev som det blev! ^^)!.... Jah någe sånt! :) Sen måste jag lägga till att jag kände mig KORT som fan denna kväll! För er som känner mig vet att jag är 185, och då kan ni tänka er hur lång den snubben var ifall JAG kännde mig kort! :O

Hur som helst så ska jag träffa Keso idag, blir att ta en promenad till Bella för att hämta min cykel. Så vi får se hur det kommer gå i detta snöoväder! På eftermiddagen kanske man tar och hälsar på Malmer en stund, om jag nu fick det..? Och senare ikväll blir det utgång igen, men då blir det ingen gratisfylla inte.!

Nej, nu blir det frukost! Varma hallon med fil och två knäckemackor med ost står och väntar på mig i köket, YUMMIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback