Fånga ögonblicket med ett *klick*

När solen tittar fram så är vintern som vackrast! Och under denna vecka har den tittat fram en hel del. *happyface* Och just idag kan man ju inte begära bättre väder, visst är det kallt ute, men det kommer inte hindra mig från att gå ut. För just idag ska jag enda bort till Bella i Värmbol och fota henne och Linnea. Tänker nog ta med mig stativet så att det kan bli lite gruppbild också :) Det är la mys! Men nu är frågan, vi skulle ha några teman, men det blev inget bestämmt igår så har ingen aning om vad man ska ha med sig :O Jag känner bara hur kul dett skulle vara med tema färg mitt i det vita! Haha, jag och färg, jah så har det alltid varit :D

Jah jah, nu kanske man ska leta upp lite kläder som man kan ha, för klockan elva ska jag vara hos Bella, så har väl en timme på mig att fixa! Men vi höres! Tjingeling!

ps. Passa på att gå ut nu när det är så fint väder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback