Bilder säger mer än tusen ord.

Jah, även denna skoldag överlevde jag. Den var faktiskt ganska så slapp. På historian skulle vi endast skriva av från tavlan, på idrotten satt vi och lyssnade på våran egen andning >.< och på kemin så var det en labb som var helt OK. 

Efter kemin slutade vi och då var jag snäll och gjorde sällskap med Sara i cafeterian tills hennes buss komma! Och när man är lite busig så kan det leda till ett och annat! haha.


Annars då? Ska ju som sagt till pappsen ikväll. Eller senare idag i alla fall. Annars har jag ingen aning om vad jag ska göra, förutom att vi ska äta pannkakor, yummie! Men om någon vill hitta på någonting med mig, så är det bara att höra av sig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback