Fredag hela månan

Jah då är det fredag igen! :D Och en fredag ska man INTE plugga! Så böckerna har jag lagt undan helt. Imorgon blir det heller inte så mycket pluggande, ska nämligen till Stockholm och ha mys med Cissi och min mor! Vi ska även träffa min morbror Micke där nere och äta lunch eller någe ^.- Så det kommer att bli trevligt.

Hur som helst, jag kollade nyss på filmen "2012", och den var helt okej, men förutsägbar som de flesta filmer är nu för tiden! Och då är frågan, kommer detta verkligen hända på min födelsedag år 2012? (21-12-12) Man får hoppas på att det inte blir så, det är ju inte världens bästa present direkt ;) haha.

Men nu så ska jag väl göra någonting, har ingenting bestämmt! Syrran firar lite med flickorna, så det är nog inte så populärt ifall jag kommer ut dit och ser ut som en lodis! Får se, kanske hälsar på Sara en trappa ner. ^^ Men jah, annars får väl alla ha en trevlig kväll! :) Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback