Livet är inte allltid det lättaste

Nej fyfan! Kan det bli kallare :O Man kan knappt gå utanför dörren utan att känseln försvinner! Brrrh! Nej nu vill jag ha sommar! Sol, bad och MASSA skoj! :D

Hur som... Åkte till Patrik igår med sju tåget. Vi gick på Luftslottet som sprängdes (bio), den sista av de tre filmerna av Stig Larsson, riktigt jävla bra alltså :D Hur som, så slutade filmen tolv så det blev att åka hem och sova direkt :)

Idag dårå, vaknade ganska så sent, skulle ner på stan som var stängd, åkte hem och lagade mat, kollade på film, och sedan blev det snack och så tog jag tåget hem vid halv sju! Blev upphämtad av Cissi och Sonny i Katrineholm, åkte till Keso för att lämna och hämta grejer, och just nu är jag hemma och försöker få upp värmen! Jah så har min dag varit, och nu ska jag bara ta det lugnt framför en film! :) Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback