Lite gott och blandat

I helgen så var jag varit i norrköping för att hjälpa honom att flytta. Hans nya lägenhet var sjukt fin alltså! :D Hur som så blev det en extra övernatting eftersom att jag hjälpa honom att packa upp också. Åkte hem med halv ett tåget idag. Cissi hämtade upp mig vid stationen, och man kan ju lugnt säga att man fick ett gott skratt på vägen hem xD haha.

Vid tre åkte jag, Cissi, mamma och Trond ut till mormor och morfar. Mormor blir faktiskt 71 år idag! Grattis till henne! :) Där ute blev det en massa smörgåstårta och kakor! Yummie! Mycket snacka och skratt också. trevligt trevligt! Kom hem vid sju i alla fall, och jag har nyligen laddat hem två dinsey klassiker! Ni vet, jag + dinsney = <3

Jah jah, nu ska jag iväg och ta någonting smått att äta innan det är läggdags ^^ Så natti natti gott folk, hoppas att ni haft en bra helg!


Bild tagen från denna kväll nere vid sjön i sommarstugeområdet i Baggetorp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback