Rubrik.

Då har det gått tre dagar på sommarlovet, och det började bra med en klassfest samma dag som vi slutade. Dagen efter var det mest stressigt med studenten och så, och det gjorde mig inte alls på humör. Så den kvällen kunde ha varit mycket roligare. Igår (söndag) var en riktig slappardag. Henke kom hit och vi låg och degade i soffan hela dagen. Idag vaknade jag på helt fel sida! Så förlåt till dom som var i min närhet!
Annars idag har jag varit ute hos mormor och morfar, åt lite och sedan sov jag i tre timmar! ^.- Nu är jag lite piggare eller i alla fall gladare, men är sjukt uttråkad. Så blir nog att lägga mig tidigt ikväll och om det är fint väder imorgon så ska jag dra mig ut på äventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback