Dagen blev bättre än väntat

Denna dag började med svenska prov, och jag vet inte vad jag ska säga om det. Det gick som det gick helt enkelt! Efter det skulle vi egentligen haft fysik, men det var inställt pga att läraren var hemma med sjukt barn. Så jag hade rast till klockan ett! Dvs ca fyra timmar. Trååååkigt! Men fick faktiskt trevligt sällskap, så det blev bra i alla fall!

Fotolektionen idag var mer som en idrottslektion!
Springa fram och tillbaka, hit och dit, upp och ner.... Man blir helt enkelt varm! Men det var kul, och reslutatet lika så!

Vet ni vad. Jag hade la turen med mig idag. Vädret har varit hemskt, och jag såg absolut inte fram emot att hem! Men då kommer en räddare i nöden, Jenny Jaakkola, och erbjuder mig skjuts hem, snacka om ängel! :) Tack tack TACK!

Kommentarer
Postat av: linnea

ååh jag vill ha bilderna :D <3

2010-03-03 @ 22:04:14
URL: http://jolinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback