Lite förändring har skett.

Igår var det sista dagen på projektveckan, vilket var otroligt skönt! Och efter skolan så följde Sara med mig hem, vi var tvungna att plugga lite. Och helst plötsligt ringer det på dörren. Vem kunde det vara? Jo Anna och Alex! Snacka om överraskning må jag säga.

Hur som helst så satt vi och snackade och kollade lite bilder och sånt på datorn, och då, helt plötsligt från ingen stans ringer mamma och säger att jag kan komma ner till salongen och färga håret om jag vill. Det är ju självklart! Och jag kan lugnt säga att jag är nöjd med reslutatet! Men kommer nog ha i lite mer röd färg i det, men det får jag la vänta med ett tag! :) Här kommer en före och efter bild i alla fall, så vad tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback