The rhythm of life

Utvärdering av denna dag, HELT OK!
Matten, fysiken och kemin gick faktiskt väldigt bra! På biologin så skulle vi ta stick i fingret och kolla blodgrupper. Det hade jag gjort redan i nian, och vet ni vad, jag är fortfarande en dubbelNOLLA! haha. Hur som helst så slutade det aldrig att blöda, så jag var nog den enda med ett litet mini plåster på fingertoppen! :D
På idrotten hade Elin dans på sin lektion. Och jag säger då det, fan för min blyghet när jag var liten! Jag har alltid gillat att dansa, men pga att jag har varit blyg så har jag inte vågat! Och det ångrar jag som in i helvete just nu. Tycker nämligen det är lite sent att börja nu, eller har jag fel?


En bild från fotodagen med B och L, tema: FÄRG och cp frisyr!

Kommentarer
Postat av: Henke

Vad pysslar du med ^.- hehe

2010-03-11 @ 17:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback