Jag är glader!

Först och främst vill jag säga att denna dag har varit riktigt bra + att jag är stolt över mig! Kom till skolan i morse, våran lärare var sjuk, så två lektioner var inställda. Så vi hade bara fysik och foto, och vi fick sluta sjukt mycket tidigare än vad vi brukar göra! *tummen upp*

Under dagen så har jag pluggat! Tvättat! Lagat mat! Och till sist, så har jag varit ute och gott en lång promenad! PLUS att jag sprang HELA djulöallé! Snacka om att jag är sjukt stolt! Har aldrig klarat av det, men nu, när jag som är som minst tränad så klarar jag det, wohoo, Sara goes happyface!

Nu sitter jag i alla fall nyduschad i sängen och lyssnar på hel skön musik som man bara kan må bra av! Ska lägga mig tidigt ikväll så att jag kan sova ut! Så natti natti alla, hoppas ni har haft en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback