Mysigt värre!

Igår kom Sara hit, då blev det att laga kroketter och lövbiff, och det blev mummms! :D Vi slog igång Norbit, och sen kom Adam och Henke hit. Det blev en kväll med film, gottgott och snack! Pojkarna gick hem tillslut, och då var det läggdags för Sara och mig! Jag somnade ganska så fort kan man ju säga!

Frukost klockan elva på morgonen med nybakat bröd från ica! Yummie! :) Vid halv ett åkte Sara hem och jag började dra mig ner på stan där jag skulle möta upp Bella och Linnea för att ta en fika. Det var hel mys, och när fikan var klar gick vi och satte oss på en bänk i solen och stekte lite, skönskönt!

Nu är jag hemma, och lite senare ska jag ner i källaren för att basta! Så ha en fortsatt bra dag och kväll allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback