En lite annorlunda dag

Denna dag har varit på något sätt annorlunda. Det började med en väldigt känslosam svenska lektion, jag tror det var en hel del som kämpade för att hålla tillbaka tårarna. Jag var en av dom i alla fall!

Sen var det biologi lektionen där vi skulle gå igenom vad vi skulle ha till provet, dvs vi fick strycka en massor vilket alltid ger ett leednde på läpparna! Efter det var det en lååång lunch innan fysiken, trots det så satt jag och TAS utanför lektionssalen. Och helt plötsligt kommer våran fysiklärare springandes och ursäktar att han är en kvart sen... Huh? Är klockan redan så mycket? NEJ! Klockan var 12 och vi skulle börja 12.45 så våran lärare var egentligen 45 minuter tidig, haha! Hur som helst så fick vi ett gott skratt då och tiden som var kvar av lunchen innehåll en hel del skratt också!

45 minuter senare började vi fysiken och jag var totalt lost, men till slut så fick jag klart för mig vad det handlade om! I alla fall som jag tror, hihi. Sak samma, på matten så fick klassen de fruktansvärt UNDERBARA nyheterna att vårat senaste matteprov var rivet, helt borttaget från betygskriterierna. YES!! Så underbart skönt.

Sen återstår bara engelska C. Vad ska man säga om den? Jo våran lärare snubblade på en hel del ord vilket lät himla roligt. Så även den lektionen innehöll glada miner. Likaså promenaden, med Sara, hem. Minns inte riktigt vad vi pratade om, men kul var det!

Slutsats: Denna dag har inte varit som alla andra dagar, det var något speciellt med den, men jag kan inte sätta fingret på vad..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback