Snart slut !

Imorgon är det sista skoldagen denna vecka och troligtvis den värsta också! En muntlig redovising och ett prov lektionerna efter varan. Men sen är det över. Då kan jag äntligen ta det lugnt. Så imorgon kväll så ska jag unna mig själv en riktig slappar kväll med bara massa film och mys. För det tycker i alla fall jag att jag är värd! Nu ska jag sova så att jag är lagom pigg imorgon, så godnatt!


Dagens bästa; (Mamma har gjort illa ena ögat, så hon har väldigt dålig syn just nu)
"Sara skulle du kunna hjälpa mig, jag kan inte se vad som står här."
Jag sitter och läser och ser bara i ögonvrån att hon lägger upp ett kvitto och rättar till det på mitt skrivhäfte, så att jag lätt ska kunna se vad som står.
När jag väl kollar på det så trodde jag att hon skämtade först, men hon var fullt seriös, så mitt svar var;
"Mamma det är väl inte så konstigt. Du har lagt kvittot upponer!"
och då brast allt ut i skratt och tårar! ^^ Ler fortfarande när jag tänker på det! :D
(Mamma har nämligen gjort illa ena ögat, så hon har väldigt dålig syn just nu)

Kommentarer
Postat av: Din älskling!

nån ser kazzt! :)

2010-10-01 @ 03:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback