Himlen gråter...

... och jag måste erkänna att det är skönt! Speciellt för mig och alla andra allergiker. Men sen kommer det väl bli strålande sol och så blåssar det ut mer än någonsin! Men jag håller tummarna för att det blir en vår med blandat väder så man slipper alla dessa jobbiga stunder... Som tillexempel att nysa 30 gånger i rad (som jag gjorde här om dagen! Skapligt död efter det alltså, haha.)

Hur som helst, ska snart iväg till skolan för första gången efter påsklovet. Ska bli ganska så skönt att komma in i sina vanliga rutiner igen, men samtidigt har jag panik då jag vet vad som väntar de närmaste veckorna! Men jag har ju överlevt natur i snart tre år, så jag borde klara av dessa veckor utan problem... Eller?


Kommentarer
Postat av: Rasmus:)

Kan bli svårt för du är rätt kass älskling ;) love you! o lycka till

2011-04-27 @ 11:15:38
URL: http://beundrarhenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback