Nu börjas det igen!

Jah, nu verkar det som våren har kommit för att stanna, men vem vet, det kanske vänder när vi minst anar det! Hur som helst, det har varit riktigt fint väder flera dagar nu vilket är otroligt skönt men även en start på ett rent helvete! För snart börjar björken blomma och då kommer jag vara totalt slut! Jag har redan börjat känna av allergin så jag måste proppa i mig en massa allergitabletter varje dag. Och det är ju inte nog med att allergin gör en trött, utan det gör tabletterna också. Med andra ord kommer jag vara helt död under våren. Men förhoppningsvis, om jag sköter mig rätt, så kommer det bli bra tillslut i alla fall


Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh jag börjar med känna av det. DRYGT! De sämsta är att jag inte får ta mina vanliga mediciner och inte min spruta som jag tar varje år för att jag har bebben i magen. Kommer vara en väldigt blek Michaela i sommar. :/

2011-03-28 @ 23:17:50
URL: http://m900421.blogg.se/
Postat av: Michaela

sv: Ja de kommer kanske bli lite segt. :P Ja för mig gör det verkligen det dock så protetserar läkarna varje år till att ge mig den " Vi ger ju helst inga sprutor för pollen allergi" och jag får varje år svara " Nej men det är det enda som hjälper för mig och jag har redan tagit den i flera år nu " XD HAHA sega doktorer :P

2011-03-29 @ 23:04:30
URL: http://m900421.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback