Intresseklubben antecknar...

Från idag och tre veckor framåt så är det hur mycket som helst i skolan. Om tre veckor har vi det absolut sista provet i skolan. Om tre veckor och en dag är det mösspåtagning! Om fem veckor och två dagar är det studenten! Mellan mösspåtagningen och studenten kommer mitt schema vara fullt med massa roligheter!

Med andra ord.... De tre pluggveckor som är kvar kommer verkligen bestå av plugg! Och de två veckorna efter det kommer jag har fullt upp med massa annat! Det kommer alltså komma någon uppdatering här då och då som det har gjort den senaste tiden. Men mestadels så kommer jag sitta framför någon skolbok eller vara ute på äventyr..! Just so you know!


Kommentarer
Postat av: Elin

sv, G är bättre än D, det är det enda jag vet ;) Eller jag har fått för mig det iaf haha ;)

2011-05-07 @ 16:30:22
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback