hård smäll i bakhuvudet & stukad lilltå

Skapligt trött just nu. Har haft två hård träningar i fighting + två uppvisningar.
Först var det träning, jag höll på att svimma under den så jag gick av vid halva. Berode förmodligen på att jag inte hann äta någonting i mårse. Så jag tog en macka och en kaka där, + att jag drack en massa vatten. 
Efter den träningen var typ 20 minuter kvar tills vi skulle ha våran första uppvisning. Min parövning gick mycke bättre än vad jag hade trott den skulle göra :D Glad! Men "påhittet" gick lite cp den första gången. + att vid kastet så blev det hur sjukt som helst så jag slog bakhuvudet rätt i mattgolvet xD Skaplig smäll det blev alltså, ^^ Men jag skrattade bara åt det :) gh
Sen efter uppvisningen så blir det mat, och så träning igen. Pust, en minut efter träningen så började uppvisningen, Fiitusan va varm man var :O Men denna gång gick det bättre med "påhittet"  Fast denna gång så gjorde jag illa min vänsta lilltå i parövningarna. Tror jag har stukat den på något sätt? Aja det var riktigt skoj iallafall, Micke och Johan skulle köra en liten match i fighting, och skapligt va det smällde till i rören till elementen xD Och spegeln tror jag dom också var inne i ^^ Haha hur lyckas man? Men men det såg skoj ut iallafall :D
Men iallafall, det var inte så farligt med uppvisningen som jag hade förväntat mig. :) Tyvärr var vi inte ute pga vädret. Men det gick iallafall :D

Ikväll blir det middag med karaten. Sen blir det ut med flickorna :D <3 Iihiii, skoj (a)
<3

/ s , som i smärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback