Hemfärd

Jah idag blir det fem timmar bilfärd hem igen. Usch snacka om att jag kommer dö! Gjorde nästan det när jag åkte hit. Aja, det blir skönt att komma hem. Är skit trött!
Har fått sovit på en luftmadrass som är hur cp som helst. Får hur ont  i rygg, nacke och axlar som helst. Och varje gång man ska vända sig så vaknar man. Och inte nog med det, man kan inte sova ut eftersom småungarna vaknar tidigt och är högljuda!
Men men, jag fryser än iallafall. Kände mig lite konstig i halsen när jag vaknade också, kan bero på doppet igår. Sen är jag varm också, haft ont i mage och huvud. Usch, kanske börjar bli sjuk :\ Nej det får jag inte bli.

Men innan vi åker hem idag blir det en massa tjockisfika bara för att vi ska fira tre stycken idag.
Exempelvis min PAPPA, han fyller idag :) Grattis pappsen!

Men jag ska ner och titta på tv nu, eller någe sånt.
Skriver och laddar upp bilder när jag kommer hem förmodligen :)

/ s , som i sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback