norrköping

Iiihiiii, idag blev det Norrköping med mina mini älsklingar, Aryan och Bella! :D <3 Det blev till att åka buss för det är någe mojs med tågen till just Norrköping. Men men det fick prima. Hade en skoj pratstund dit ^^ Haha minns inte mycke om vad vi snackade om, men kul var det ;D 
Hela dagen har varit underbar :* Det var massa skoj när jag och Bella testade likadana byxor i slutet xD Mina satt bra men var typ två cm för korta, Bellas satt också bra men hennes var nästan 2 dm för långa x) Haha, det såg skoj ut (a) 
Sen så när vi skulle in på åhléns :O  Då ska det där jävla larmet börja tjuta på mig! Så var tvungen att gå fram och tillbaka hela tiden men då lät det INGENTING. Och sen när vi ska ut därifrån då är det helt tyst :O Huh fattar nada ^^ Jävla larm!!! 

Aja, haft en massa mys dag i Norrköping, träffade även Simon en stund när jag kom hem.
Sen blev det träning :D Weei, träningen har äntligen börjat igen!!!! :D Massa glad! Fick även bli tränare. Mohahahha, duktig jag är ^^ Och passet var JOBBIGT :O Trött som in i hell ^^ Kommer somna gott ikväll ;D Och imorgon är det skola :O Kommer kännas konstigt att inte gå till söder :S Huh, aja det kommer gå så bra så hoppas iallafall jag på ^^ Men ska sova nu så jag orkar upp tidigt imorgon.
Godnatt
 
slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback