shalalalala

Jahapp, jag följde med Aryan till wegern eller vad det hette för att hämta hennes moppen. Skapligt långt det var dit :O Kändes som vi gick i timmar..! ^^ Men egentligen gick vi i en halvtimme. Aja vi kom fram iallafall.
Åkte till McDonald's efter det, för jag skulle äta. Så kom min syster. Jag jag fattar nada, min syster kan äta hur mycke skäpmat osv som helst. Men hon blir aldrig tjock! Hur!?

Aja, ska ha träning ikväll, det kommer blir skoj, och måste verkligen träna på det där jävla kastet. Det går verkligen inte att göra! Ser så lätt ut när Micke och alla dom andra gör det. Men sen kommer man själv och då ser det hel vrickat ut!
Btw, jag vet inte tiderna imorgon. Tänkte ta reda på det ikväll. Tror det är en uppvisning kl halv tolv och en kl två? Men är inte säker.
Kom om ni vill. Orkar inte tjata på att folk jag känner inte får. Så jag får försöka att inte göra bort mig helt ^^ 

/ s , som i slagsmål

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det beror på att jag har bra ämnesomsättning!

2008-08-15 @ 17:38:13
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback