Önskelista hos KanDee:

1. Linne Heart Rosa
2.
Vitt Linne Galaxy
3.
V-ringad top KD
4. Linne Lovebird

Nå, ni undrar säkert varför jag skriver detta! Jo det är så att Kan Dee har startat en tävling igen! Och denna tävling är lite annorlundare än andra, den kommer pågå enda till 20/12-09, och till dess kommer vinnare lottas ut lite då och då! :D Så äntligen kanske man har chansen till att vinna någonting från hennes shop! :D

Vill verkligen vinna pga att jag aldrig har turen med mig till att vinna någon tävling! + att jag verkligen vill ha något av hennes klädesplagg! Det är ju faktiskt hon själv som har gjort trycken på alla plagg, med andra ord, hon är grym på att teckna/rita! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (endast jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback